pondelok 23. septembra 2013

Si debil

Tieto tričká som mala v hlave už dlhšie, kým však prišli na svet, skončilo aj leto! Naopak, modelku na fotenie som si vybrala na jednej party hneď v prvej sekunde. Tammy je neuveriteľne energická a dokonalý maskot pre tieto modely. Počasie nám síce hádzalo polená pod nohy,ale po pivečku a kofole sme zhodnotili, že to aj tak dáme a výsledok je tu. Myslím, že je úplne jasné, že tento top nesmie chýbať v tvojej skrini,pretoze si selfie, fejk, fuck a obcas aj debil :-) Nakupuj na http://www.nemamconaseba.sk/tricka.kosele.topy











Určite sa oplatí sledovať aj blog, ktorý Tammy píše 



2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

je to dost skarede, co ma na sebe ta holka. jedine co to zachranuje, ze je velmi pekna.

Cheryl DeLarge povedal(a)...

škaredé? ja som z toho úúúplne napichaná!