pondelok 10. februára 2014

Visegrad markets

Včera sa opať nadšenci marketov a dizajnu zišli na Visegrad markets v Starej tržnici. Tentokrát to celé bolo upgradnuté aj o zahraničných predajcov, čo je podľa mňa úplne super, pretože priniesli nový vietor do našich pokojných vôd. Úplne ma dostali tieto denimové tašky od KlassDsign a plavky, čo sú vlastne
 najviac sexy korzety od Phaidra, obe značky  sú z Maďarska. Samozrejme nechýbali ani slovenské stálice ako napr. Sewologylab. Jednoducho, včera sa oplatilo vytiahnuť päty z domu. Pre tých , čo boli v dečke, je tu malý report, ja som rozhodila  siete a dúfam, že tí najlepší, budú mať čoskoro pár kúskov aj v mojom ešhope.















3 komentáre:

Unknown povedal(a)...

tie korzety phaidra boli nadherne. budu v e-shope?

Nemám čo na seba !!! povedal(a)...

No dufam, ze sa to podari, chcem ich tam najviac !

Unknown povedal(a)...

tak dufam,ze sa podari , boli krasne a urcite si apson ja nejaky kupim.)