streda 25. júla 2012

Som náušnicofil !

Poznáte to, každá z nás je nejaký ten "fil ". Topánkofil, kabelkofil, no a ja som určite náušnicofil, rovná sa tiež doplnkofil. Samozrejme naše " fílie " sa ešte prelínajú, ale je ideálne ak ostane pri jednej.Každopádne platí tu pravidlo, že nikdy toho doma nemám dosť a každý ďalší kúsok potrebujem viac než soľ. Veľmi ma preto potešila kamoška, dizajnérka, ´dani ´, ktorá mi poslala do ešhopu svoje ručne vyrábané náušnice, náramky a náhrdelníky. 3 krát ná a ja dodávam štvrté, NÁDHERA ! Sú to veľmi prepracované a jemné kúsky, vyrobené z mušlí z pláže na Garden route v Južnej Afrike, takže okrem toho, že majú dušu a sú jedinečné, prešli už aj kus cesty.
Tu je malá ochutnávka, momentálne spracovávame fotky a tento týždeň si už tieto úžasné doplnky môžete kúpiť v našom ešhope. A mimochodom, čoskoro si prídu na svoje aj kabelkofili, tašky s vtipnými nápismi ako Pissing everywhere isn ´t very Chanel, sú už na ceste k nám.  Nech žijú naše fílie!
Nakupuj na http://www.nemamconaseba.sk/c/16


















foto : Zuzana Č.
model : Majka
styling : doplnky ´dani ´

Žiadne komentáre: