štvrtok 31. októbra 2013

Saturday Fashion Live !

Musím povedať, že na najlepšiu fešn akciu tohto roka som mierne zlyhala, pretože hneď po prvom zábere mi moja vyšľahaná baterka vo foťáku dala jasne najavo kam to speje :-)Nakoniec som si to užila aj tak.  Síce som nestihla Hanečku, ktorý  bol ževraj výborný, úplne ma však dostal Kimlička, pretože celá jeho kolekcia bola plná potlačí na bundách a tričkách a myslím, že nejedno ženské srdce zatúžilo po tom bielom kabáte na konci prehliadky. Potom nasledoval temný Marcel Holubec, s výbornou projekciou a modelmi prevažne z kože. Stihla som nacvakať len pár záberov,ale myslím, že atmosféra je jasná, v dave som ešte vychytala zakladateľku City Fashion Guide, Lenku, viac o tomto výbornom projekte nájdeš na http://www.cityfashionguide.eu/en/bratislava
Po prehliadkach pokračoval program v Kontakte na Ventúrskej, kde boli White Showrooms aj s našou Drevenou Helenou, ktorá zahviezdila nielen tam,ale aj počas prednášky českej stylisty Violy Fetisovej, ktorá väčšinou stylovala práve jej modely.Viac o tvorbe tejto úspešnej stylistky nájdeš na http://www.fashioncoach.cz/.
Takže ešte pár teplých slov na záver, klobúk dole pred organizátormi, návrhármi a všetkými, ktorí priložili  ruku k dielu. Určite stojí za to pozrieť si foto zo všetkých prehliadok takže sleduj FB Fashion Live ! a aj ich web http://www.fashionlive.sk/ a ak sa im podarí zorganizovať ďalšie kolo na jar, určite sa hoď do gala a dojdi podporiť slovenskú fashion scénu !!!












Žiadne komentáre: