streda 30. apríla 2014

It ´s time to wear bindi !

Keep calm and wear bindi ! Toto budeš teraz počuť zo všetkých strán, pretože vďaka skvelej Tammy máme bindi madness v našom ešhope.  Ako som bola poučená, tak podľa tradície bindi reprezentuje tretie oko, alebo vnútornú intuíciu a múdrosť, čiže presne to, čo každá z nás má ! Ako silný symbol žien, červené bindi nosia vydaté ženy ako znamienko lásky a prosperity ( také nemáme ).  Dekoratívne bindi sa však nosia voľne a zažívajú veľkú popularitu medzi celebritami, bloggerkami a umelkyňami. Tento fashion statement zažíva silný comeback z 90-tých rokov a teraz si ho môžeš zaobstarať aj ty! Stačí si len kliknúť TU a vybrať si svoje bindi ! Len pre poriadok, pretože ja sama mám vo všetkých tých názvoch chaos, Tammy má na čele Tikka Maya, na uchu Náušnicu Deviani blue,festivalovú  vychytávku Nose ring Lakshmi a ja náramky Bangles Amala. Namaste











Photo  : Nemám čo na seba
Model : Tammy & Me



3 komentáre:

stylistakrista povedal(a)...

..bohovské! :D

EVIČKA G. povedal(a)...

super :) som fanúšička minimalizmu, ale toto ma fakt dostalo <3

Anonymný povedal(a)...

wau, je to skveléé! <3