streda 2. júla 2014

Gulášek

Dúfam, že máte radi maďarskú kuchyňu pretože tento post bude taký ľahký gulášek. V ešhope sú konečne plavky od maďarskej značky  PHAIDRA a ja sa z toho veľmi teším, pretože cesta k nim bola jemne tŕnistá. Viktória, ktorá plavky sama šije ma pozvala do Budapešti, na launch novej kolekcie. Spravili sme si  teda s Tammy pekný výlet, fotili veci v showroome, všetko bolo eňo ňuňo, až do momentu kedy moj foťák nezamrzol a môj muž mi potom doma pri následnej  "oprave" nevymazal všetky fotky ! Imagine this :-)
 Emócie už našťastie vychladli a  tých pár fotiek zo showroomu mi nakoniec poslal jeden maďarský fotograf. Pre mňa najväčší objav v Budapešti bol určite vintage shop, RETROCK, ktorý sa určite oplatí mimálne vidieť, pretože už len interiér ťa dostane, must see !
Takže plavky sú v ešhope, pár modelov sa dá aj vyskúšať,  vo finále sa všetky  šijú na mieru. Netreba váhať, sú to jedinečné kúsky a ty v nich budeš určite HOT teda CSÍPOS.

Model : Veronika Gé
Photos : Zuzana L








Thanx Miklos for the photos - PHAIDRA Showroom, Budapest






A toto je to miesto, kde sa veľmi ľahko môžeš z toho všetkého aj zblázniť. Must see in Budapest - RETROCK



Žiadne komentáre: