utorok 7. októbra 2014

Zaseknutý výťah

Toto je tak trošku aj o mne, pretože som teraz jemne zaseknutá a neviem sa pohnúť z miesta, jednoducho sa mi nechce  ! Ale nová kolekcia sa už kopí a ostáva nafotiť už len poriadne produktovky a ísť s nimi do sveta. Ešte predtým sme dali malý colab so Sneaker Barber, ich skvelé tenisky vs. nové veci do šhopu. Zasekli sme  modelku vo výťahu, nalepili cigánske pozadíčka a nahovorili ju na pár póz :-) Ako to dopadlo, sleduj v tomto podľa mňa veľmi vydarenom poste. Krásne fotky má na svedomí megatalent Katarína Bell a styling, vrátane MUA a vlasov zase ja. Ak tvoje srdce zaplesá nad nejakými z týchto tenisiek, tak určite nakupuj na Sneaker Barber a ak už teraz plesáš nad našou novou kolekciou, tak ešte chvíľu vydrž :-).









Photo : Katarína Bell
Clothes &Styling : Nemám čo na seba
Tenisky : Sneaker Barber


2 komentáre:

stylistakrista povedal(a)...

..super fotky, aj tie "botky" !:D

Eva povedal(a)...

bomba to je, velmi vydarene foto, ale chcela by som ich vacsie :))!! a modelka ako vyzera <3