nedeľa 28. júna 2015

Aye aye,captain !

Dlho som nič nepostla, priznám sa, že sa mi vôbec nechce,ale celkom ma nakoplo, že nám časopis  Tinsel Tokyo vo svojom júnovom čísle uverejnil tento editoriál. Môj pracovný názov pre neho bol vždy Rust, pretože hrdza je super a super je aj hrdzavý bratislavský prístav. Ako dcéra námorníka som si tento spot nemohla nechať ujsť, aj keď vchod do neho som hľadala asi hodinu, klasika :-)
Celkom som vyšla z cviku, čo sa týka písania postov, pretože už to tu celé dávam dokopy pol dňa a nič z toho, takže už len dodám, že fotky urobila skvelá Lucia Gašparovičová, ďakujem celému dreamteamu, ktorý sa zišiel a veci nájdeš v ešhope, ktorý je teraz jemne vybratý, ale už sa na tom pracuje a chystajú sa nové, veľké veci, takže už len štandard na záver- stay tuned !
   










Shoes :TOMS- Slowatch


1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Tak to je krása, som rada, že znovu si pridala nový článok a ja môžem nabrať novú inšpiráciu. Také pilotky som si teraz objednala tiež a aj nové šaty. Na http://www.kuponyzdarma.sk/ som chytila skvelú akciu na Otto, tak ma nákup nestál ani polovicu. Musím takú peknú modrú začať kupovať aj ja :) Teším sa na ďalšie články, len tak ďalej