štvrtok 1. októbra 2015

I gotta feeling

Je to síce veľké klišé spomínať v jeseni na leto,ale ja si nemôžem pomôcť, už mi je zima, už sa mi nechce, už som zase babka a chcem byť zas v dečke a popíjať vínko, čo zas nie je až taký zlý plán :-). No ale každopádne na blog jemne kašlem posledné mesiace, takže sa všetkým skalným ospravedlňujem, but thank God for INSTAGRAM, čiže ak followuješ, tak vieš. Ale späť k veci, pretože ja chcem ešte ten letný feeling, keď som sa potila na každom kroku. Toto je jedno práve z tých too hot fotení, kedy som si povôdne myslela, že na Interi bude burza a bude to super švanda fotiť tam v tých sto stupňoch so všetkými tými kulisami, sockami a stánkami. Burza samozrejme kvôli teplu nebola, ale backround ostal aj napriek tomu ! Fotky má na svedomí analógová kráľovná Mischel, styling ja, modelka je zlatúšik Janka a veci nájdeš samozrejme v ešhope ( okrem toho prvého bláznivého vintage kompletu, ktorý musím ešte uploadnuť, sorry a áno viem, že sú všetky letné,ale hádam sa nebudeme obmedzovať počasím :-), však dobre môžeš vyzerať aj doma v teple )
Takže užívajte letný feeling










A túto vec mám celý čas v hlave, ako tu dávam dokopy tento post


Styling : Zuzana L
Model : Janka
Clothes : Nemám čo na seba

1 komentár:

Sju povedal(a)...

Uplna, ale uplna pecka :)) Fotky, prostredie, styling, modelka ♥
Peackapples